niedziela, 6 kwietnia 2014

Co i jak

Coś o sobie Blog ten głównie będzie zajmował się tematyką gór, a w szczególności biegów górskich, ultra, trochę będzie o skialpinizmie i innych formach obcowania z górami. Dowiecie się dlaczego biegam, w czym biegam, jak biegam i czemu tu, a nie gdzieś indziej.

 Może zainspiruje to kogoś do rozpoczęcia przygody z biegami górskimi, które są wspaniałą przygodą (co ważne, na całe życie). Jestem Łukasz, mam 23 lata, studiuje na krakowskim Wydziale Prawa. Przygodę z biegami górskimi zacząłem bo zdiagnozowaniu u mnie choroby Crochna. Wcześniej zajmowałem się pływaniem, dużo czasu spędziłem za młodu na BMXie. Samo bieganie zawsze było gdzieś obecne w moim życiu. Ale momentem przełomowym był rok 2009. Dotychczas startowałem w wielu biegach górskich i ultra.

Z tych ciekawszych: 
- Bieg 7 Dolin 66 km
- Bieg Rzeźnika 77km 
- Beskidy Ultra Trail 55km
- Maraton Beskidy 45 km
- Maraton Gór Stołowych 46km
- Rzeźniczek 28 km - w wielu innych biegach na krótszych dystansach Zapraszam :)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz